"Mereka Yang Bersifat Pertengahan Dalam Semua Hal Tidak Akan Menjadi Miskin" - Saidina Ali

Wednesday, September 1, 2010

Happy Birthday Sweet 2..

1.9.2010 genab la hari jadi hanin yang ke-2 (menurut kiraan tahun masihi).. kalu tahun hijrah Hanin dah pun masuk 2 tahun mcm coretan zaza yang lalu..

Macam biasa.. buat anakanda montel mama sorang nih.. doa mama dan baba agar Hanin dapat menjadi anak yang solehah dan taat pada perintah Allah dan taat ibu bapa.. Menjadi penyeri hidup mama dan baba, dimurahkan rezki selalu.. muahhhsss..

**tak lama lagi Hanin dah nak jadi kakak, jadi kena selalu dengar cakap mama tau.. jgn nakal2.. jgn kuat nangis kalu mama lambat buatkan susu k.. hehehe..

"Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri (pasangan) dan zuriat keturunan kami: Perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertakwa.

ameennn...

Nota: Happy Birthday jugak untuk anakanda Mikael (putera sulong Ijan).. birthdate Mikael dan Hanin sama, cuma beza tahun ajer.. :)

10 comments:

Hanim said...

hepy besday hanin..kita sambut besday same2 hari nie...nama pun nak sama...hehehehhe

aNiS tHe BumbleBee said...

alhamdulillah...hepi bday hanin..wah, hanin nk dapat adik dah ye..bestnyee laa...nnti jaga adik baik2 key..:D

Yat Maria said...

Happy bday Hanin..semoga menjadi anak yg salehah, pjg umur, murah rezeki..aminn...pipimu sgtlah tembam..geram auntie tgk!! cam nak chubit2..gerammm..hehe..

ibu_Arifa said...

selamat hari lahir Hanin. semoga kamu membesar dengan sihat dan selamat yer sayang.. dengar cakap mama tau..jaga mama dan jaga adik hanin tau nnt.
kiss2 for birtday girl yg comel lg tembam nih..muahhss..muahhss!!

10 said...

alahai dah masuk 2 tahun ya... selamat hari lahir, semoga panjang umo, murah rezeki, diberkati Allah selalu...

zaza@mamaHanin said...

Hanim:
Thanx drop by k.hanim.. eish.. nak serupe laks nama ek.. nama penuh apa yer? :)

anis:
alhamdulillah.. thanx anis.. i.allah.. uyin pun tak lama lagi lah tu.. kita kan penah lalui pengalaman yang sama, cuma rezki zaza mgkin cepat sket kot.. xpa2. jom sama2 doa agar uyin cepat2 jadi kakak pasnih.. :)

zaza@mamaHanin said...

Yat Maria:
terima kasih k.yatt.. semoga anak2 kita menjadi insan yang terbaik kat muka bumi nih.. i.allah

ibu_arifa:
thanx min.. xlama lagi besday dalila pulak yea.. :)

10:
thanx jugak utk aten.. semoga anak2 anugerah Allah ini menjadi penyeri hidup rumahtangga kita semua.. i.allah.. :)

kak ina kl said...

selamat ulangtahun hanin..semuga menjadi anak yang berjaya di dunia dan akhirat..comel pakai tudung..mama bagi hadiah apa ek?

zaza said...

k.ina kl:
trima kasih yer kak.. doa2 mcm tu la kan.. :) mama blom bagi adiah.. tp baba Hanin dah hadiahkan baju gaun utk hanin.. hehehe..

ijan said...

Alahai si comel Hanin...sama birthday nya dengan Mikael ye.. selamat hari lahir sayang...! semoga membesar dengan baik dan mencapai kejayaan dunia dan akhirat.mmuahh!!! comel betul anak dara mama ni :)

Related Posts with Thumbnails