"Mereka Yang Bersifat Pertengahan Dalam Semua Hal Tidak Akan Menjadi Miskin" - Saidina Ali

Tuesday, January 12, 2010

Hanin Loves To Watch....???


Hanin loves to watch.....


v
v


v


v

v


..kalu dah melekat kat depan TV mmg tak gerak mana dah la..
mama dia panggil pun wat deeekkkk jerrr...


..usahkan hanin.. mama dan baba hanin pun suke tgk epik belalang nih...heeee (^_^)
..haaa.. nih satu lagi.. mama dan hanin mmg suke layan drama kanak2 nih..


..antooo kelakoo.. hanin layan kat lagu dia jerr.. hehehe


kalu dapat nyanyi, siap goyang badan lagi.. tgk.. sambil makan ngadap TV, jari pun dah tersangkut dalam mulut.. aduhaiii la anakku sayangggg...

psss: gambar hanin terpaksa diedit sbb 'terseksi' time tu...

5 comments:

ibu_arifa said...

hihihi..makin hari makin bam-bam hanin nih...geram tgk tau..
dalila pulak x kelip2 bila apa saj rancangan pak nil, jgn lupa lirik ker, mcm2 aznil ker..dgr suara dah bangun berlari ke depan tv dah.

zaza@mamaHanin said...

ibu_arifa:
tu la min...leher tu mmg tak nampak la.. sembunyi lama dah tu..hehe..dalila pun boleh tahan tuh!.. tinggi dan pandai bergaya (posing depan camera)jer nampak gaya dia..eh, ya ka.. dalila pun layan eh rancangan paknil, :)
our child are trying to build their hobbies la tu.. hehehehe...

10 said...

oooo... pandai ek tgk tv...

zaza said...

10:
anak-anak zaman sekarang 10... zaman kita dulu panjat memanjat pokok kat kg tu haa... hehehe

blogresipi.com said...

Comel nye Hanin bergoyang goyang lagi. hehee.. pandai nak menari dah dia? geram tengok. rasa cam nak cubit je.

Psst, birhday Hanin sama ngn Mikael ek... bestnye ada la si tecikk tu kawan. boleh celerate sekali ni.hehhee

Related Posts with Thumbnails