"Mereka Yang Bersifat Pertengahan Dalam Semua Hal Tidak Akan Menjadi Miskin" - Saidina Ali

Wednesday, July 22, 2009

Penkek again..



salam.. nih saja nk tayang menu basi la.. da banyak kali buat.. memang sedap..
kali nih saja buat semata2 nk makan dengan jem MIL bagi.. jem rambutan, homemade tau.. duk kampung macam nih la.. pokok keliling rumah, time musim ni jenuh sangat sampai tak termakan.. so, sbb sayang bila tgk duk jatuh ke tanah saja, dia kutip utk wat jem...


memang best.. zaza ngadap ngan 3 rasa.. blueberry, jem rambutan and honey.. memang mantoppp!!.. :) nak resipi ker? sila salin kat sini ekk... kak ummi.. thanx ya!

4 comments:

my little family said...

wahai cik Zaza yg rajin memasak...bg la resipi penkek tu walaupun simple..terliur lak tgk..huhu

p/s: lagi simple lagi akak suke..hahaha

Siti @ nurie said...

wah wah...kak zaza, nak respi jem rmbutn tu leh tak?..kat umah siti byk sgggt rmbutn.

ibu_umairah said...

penkek sedappp tuu!!!cicah dengan jem rambutan pulakk...pergggghhh terankat beb

zaza@mamaHanin said...

my little family:
aduii kak.. mana ada rajinnya.. nih baru warm-up tau! da lama zaza tak masak.. cik abang pun dah bunyik2 tuh.. hehe.. resepi dari dapur k.ummi jer.. nnti zaza link kan ek..

siti@nurie:
jem tu MIL yg buat dik.. akak tak tau la.. tapi kalu nk nnti akak tanya my MIL k.. kalu sempat nnt akak published k..

ibuumairah:
yer la ibu umairah.. sedap.. sekali sekala ubah taste best jugak kan.. asyik makan ngan madu or blueberry je..

Related Posts with Thumbnails