"Mereka Yang Bersifat Pertengahan Dalam Semua Hal Tidak Akan Menjadi Miskin" - Saidina Ali

Tuesday, June 30, 2009

Pepatah Kampung untuk Hanin

last week after keja mH spt biasa g amik Hanin kat skul.. Ya Allah anakku....


nengok Hanin mcm tikus terjun dalam tepung.. heheheh..
melepung bedak kat muka tuh!.. :) Hanin..hanin...

4 comments:

Siti @ nurie said...

alah alah...ni mesti dia pun sibuk nak pakai bedak bila bbster tu nak pakaikan....tapi, still tomei

ibu_arifa said...

hehehe..baru nakpak gambar terbaru hanin yg jelas sikit muka dia.
comey jer hanin..w/pun putih....hihihi

zaza@mamaHanin said...

siti@nurie:
tu lah pasal siti.. si hanin nih mmg pantang jumpe bedak.. nanti dia buat mcm tuang kicap jer tau.. maklumlah sekali tonggang ader debu keluar berterbangan.. apa lagik.. syok arrr dia!! hehehehe...

ibu_arifa:
tenkiu min.. :) min.. sebenornyer hanin nih bukan puteh.. tapii TERRRRputihh.. sbb main bedak..hehehe... kat skul cikgu dia kata dia ngan kwn dia (Tasya) duk lawan londeh sluaq.. hang londeh sluaq aku, aku londeh sluaq hang.. hishh... mcm2 tul budak2 nih kan..

niza said...

hehehe...cumel jek hanin...

p/s:nnti tunggu hanin dah pandai ckp...bersiap sedia la ye bile hanin dah pandai niru aksi nnti...hehehe..

Related Posts with Thumbnails