"Mereka Yang Bersifat Pertengahan Dalam Semua Hal Tidak Akan Menjadi Miskin" - Saidina Ali

Thursday, May 14, 2009

Simple Spegetti

nih punn..projek dinner last week.. veryyy the simple one maa.. tapi yang pasti mH tak guna sos prego.. tekak mH n hb mmg tak leh jalan jauh ler kalu guna sos prego.. macammm.. eiii... so kalu da tak lepass, lebih baik wat sos sendirik. mmg licinnnnnnnn... sedapp.. pernah tgk kakak ipar mH wat, dia tak letak sos prego tapi dia letak banyak tomato dan bawang besar.. memang mengancamm uuu.. papapun layannnzzzz.....

4 comments:

Ummi Hanie said...

hye...salam singgah n salam kenalan...

nmpk jer pic spageti tu teruuus jer singgah ..hehe...sy pun pminat spageti,slalu gune prego sbb bg sy tu yg plg sedap..

penang ek?sy pun area penang gak,NT ...

mamaHanin said...

salam..hye..salam kenalan kembali.. tahnx drop by.. zaza nih nk kata minat tu tak jugak la..but kalu dah takder mender nak wat, itulah hasilnya..simple dimple one maa..
zaza tinggal kat kepala batas.. NT ummi tinggai kat ner ekk??

Ummi Hanie said...

NT = Nibong Tebal ... dekat dgn USM tu ler Zaza ... mai le umah . hehe ... kepala batas yer,dekat dgn penanti kan?

mamaHanin said...

UmmiHanie:
tu la pasal hanie..zaza nih tau NT jer, kalu disebut area mana mmg failed. kwn zaza pown ader keja kat usm tu, dia dok soh pi umah dia, zaza tak sampai2 lagik..tataw jalan.. kepala batas bukan kat penanti yang.. penanti tu kalu dari KB nih lebih kurang 1/2 jam lagik.. besa sampai sini tak??meh la jejalan kat umah..

Related Posts with Thumbnails