"Mereka Yang Bersifat Pertengahan Dalam Semua Hal Tidak Akan Menjadi Miskin" - Saidina Ali

Thursday, May 14, 2009

Hanin..awat mcm tu sayang???

semalam masa balik keja hanin wat posing melampau.. jom tengokkk..
memula cengginih...

pastu cengginih...
adeii..deii.. penat la mama dia duk pujuk..dia tak mau duk dalam carseat tu.. nak suruh org angkat dia.. mana buleh sayang.. mama tgh driving nihh.. perjalanan dari ofis/school hanin ngan umah kami dekat jer.. dalam 5 minit da sampai.. tapi nih la buktinyaaa.. 5 minit pun tak boleh duk diam.. menjerit lagi tuh tau!.. sabooorrr je lahhh... mama dia nih siap buat bunyi macam2 lagik.. bunyi kucing..meoww..meoww.. bunyi cicak.. cet..cet..cet.. hehehe.. mcm pengantar bahasa haiwan laks aku nih.. hanin..haninn.. awat mcm tu sayang???

2 comments:

my little family said...

cepatnya Hanim ni besar....hehe..cubby2 tuh

mamaHanin said...

tu lah kak...
alhamdulillah..sok2 besar mcm anis laaa...hehehe...

Related Posts with Thumbnails