"Mereka Yang Bersifat Pertengahan Dalam Semua Hal Tidak Akan Menjadi Miskin" - Saidina Ali

Tuesday, April 14, 2009

Jalan-jalan kat penang

sabtu lepas hubby bawak kami pi jalan-jalan kat tanjung.. kononnya nk makan pasembor padang kota la...terlanjur sampai hubby bawak pi kat batu feringgi dulu. saja nk tgk suasana malam.. tiba di padang kota jam 8.30 malam..aiyooo...punya la ramai manusia bertebaran kat situ..parking tarrakkk..mcm mana mau turun makan..?? nampaknya simpannn jer lah nawaitu nk makan pasembor padang kota.. len kali tak leh mai ari minggu dah..
tak dapat nk rakamkan gambo pasembor padang kota..jom layan gambo2 kat bawah nih... cuci2 mata.. mana tau ader kengkawan kat luaq sana nak mai jalan penang..haa..nih lah sket2 view dia.. pada kak wawa.. jgn nagis plak na..tringat kg halaman...

nih view masa atas feri..cantekk kan...

..dari jauh nampak komtar...

.. apa la yang hanin tgk sampai mcm tu..meleleh pulak air liur anak aku nih...

...kelako betui rambut hanin kat atas nih..macam2 bentuk dan gaya tersendiri... muahahaha

amboiii..sentimental value gitusss... bapak n anak dengan view laut kt belakang

4 comments:

SharHanah said...

huhuhu...windunyer nak balik penang.

mamaHanin said...

balik lah kakakkuu.. bumi penang menantimuuuu... hehehe

Fadhlina said...

Assalammualaikum...

Alamak, lupa la nak cari zaza 14hb tu kat penang...

Saya ada course kat G Hotel, Penang.. sayangnyaaa... if not, leh jumpa awak..

Fadh..

mamaHanin said...

fadh..naper tak kaboo.. tidak leh kiter belanja awk mkn kat padang kota tuh..

Related Posts with Thumbnails