"Mereka Yang Bersifat Pertengahan Dalam Semua Hal Tidak Akan Menjadi Miskin" - Saidina Ali

Thursday, October 7, 2010

Selamat Hari Lahir Suamiku (Backdated Story)

~eh..eh.. 'ter'sama la pulak kaler pembalut ngan cadar katil tu~

hua..hua..huaa...

ciannn suamiku itew.. lambat pulak upload citer pasai besday dia yang dah lepas 6 hari lepas.. huhuhu... ampunn yer bangg.. pepaham ler.. no internet connection la yangg..

1/10/2010 yang lepas adalah hari bersejarah buat hubby zaza sbb untuk ke sekian kalinya umur beliau dah menganjak satu lagi anak tangga.. tu la kan.. bak teka teki dalam citer epik kanak-kanak Belalang kat astro Ceria tu..

"apakah ia.. sekali ia naik tak turun-turun.."

haaa.. jawapnnya adalah .. "U.M.U.R" laa kan.. mana ada umur yang boleh di u-turn..

Alhamdulillah.. walaupun dah meningkat usia, Allah dah makbulkan macam2 impian abang sepertimana yang abang selalu ceritakan masa mula2 kita kawin dulu.. segala perancangan dan impian Allah permudahkan sedikit demi sedikit walaupun jalan yang dilalui itu bukannya sesenang yang kita impikan..

Sebagai isteri, iza mendoakan agar abang sentiasa dibawah lembayung rahmat dan kasih-sayangNya.. diberkati umur untuk beribadat kepadaNya, diberikan kekuatan menjaga mak dan baba (my MIL & FIL) juga Mak Yah (my mom kat A/Star).. menjadi suami dan bapa yang penyayang kepada keluarga, menjadi pembimbing kepada sanak-saudara (adik2ku terutamanya), menjadi pendidik yang tak mengenal erti jemu menyampaikan ilmu-ilmu Allah..

insyaallah... semoga doa2 iza untuk suami tercinta diangkat Allah.. Sesungguhnya diri ini sentiasa inginkan yang terbaik dalam hidupmu.. maka, kau redholah daku untuk menjadi penemanmu di dunia dan akhirat.. insyaallah..

A Lot Of Loves, Huggs and Kisses...

nota: terima kasih buat teman2 yang membantu menyumbangkan tenaga untuk hadiah "Pak Long".. hehehe.. i love u olssss...

2 comments:

zai@umiaiman said...

hepi besday utk suami u, moga bahagia selamanya..

zaza@mamaHanin said...

zai..
tq for ur wish.. :) hope u too...

Related Posts with Thumbnails