"Mereka Yang Bersifat Pertengahan Dalam Semua Hal Tidak Akan Menjadi Miskin" - Saidina Ali

Thursday, July 8, 2010

New Facing..

aduyaiiii..

beghejam2 jugakk la nk ubah hat sikit nih pun..
akhirnya jadikkk jugakk wajah baru blog zaza nih..
sajer tukor2 kaler lak..
asyik pink ajer.. tukor angin blue laks..
even ader sket2 yg xbrapa nk ok lagi tuh..
cukup laa stakat hari nih.. hehehe..
ngadap sampe berlinau bijik mata nih..
nnt2 bile mood datang balik. kita godek lagik k..

daahh..dahh.. g solat nuu... tata... :)

Psstt: satgi ingat zaza xdak keja laks duk godek menda alah nih beghejam2.. sbnrnya dah pulun siapkan keja pagi td, tolak waktu rehat lagi (maklumla.. puase..).. bleh la nk ngadap jap.. :)

3 comments:

ibu_Arifa said...

cantikler zaza...harini ,c, ramai jer yg 'make over' blog masing2.
teringin juga nk buat tp tak jumpa2 lagi yg betul2 berkenan..so pakai yg ada ni jer lah lagi..

zaza said...

min.. tq.. hehehe
tu pun xbrapa nk berkenan, tp memandangkan dah lama sgt duk godek menda tuu ajer, pakai jer lah hat tu dulu.. nnt godek lagik.. hehe
camner dalila? hope semakin sehat yer.. :)

Fiza's said...

erm, dah berwajah baru... sweet

Related Posts with Thumbnails