"Mereka Yang Bersifat Pertengahan Dalam Semua Hal Tidak Akan Menjadi Miskin" - Saidina Ali

Monday, June 28, 2010

Hanin @ Water Day

last thursday, Sekolah hanin wat Water Day or Hari Bermain Air.. mmg syok la anak dara zaza nih kalu dapat berendam dalam air.. weekend sebelum tu pun kami dah p berendam kat air terjun Tupah, kat Merbok.. mmg syok betul dia..
sempena hari bermain air nih, kanak2 akan diajar cara gosok gigi dan pelbagai aktiviti lain yang melibatkan air.. mama dia yang teruja lak.. yer laa.. mcm best jer aktiviti2 deorg wat tu.. teacher Hanin siap pesan soh bawak swimming suit.. unfortunately, zaza mmg xbelikan (mmg xmo dia pakai mcm tu) langsung utk dia.. so, pakai lah pakaian biasa aja.. hehehe..

little Chef adalah aktiviti utk kanak2 3 tahun


haaa.. tgk.. bnyak swan tu. kalu zaza pun tringin nk main camneh!

haaa.. sblm pape kena gosok gigi dulu taw sayang.. mcm mama selalu nyanyikan tu...
bangun pagi.. gosok gigi.. cuci muka.. pakai baju.. makan roti.. minum susu.. saya mahu.. pergi sekolah.. haaa... pandai pun anak mama...


waaa... besy nyerrr....

belajar siram pokok bunga pulakkk yer.. air pasang dalam surut pukul lima.. nyonya bangun pagi siram pokok bunga.. pokok bunga melur tanam tepi kolam, itik bertelur ayam mengeram... lalalalalala....

eishhh.. nmpak sgt rambut anak mama dah panjang.. siap la ujung minggu neh..

eating time... dah penat main air laa tuh...

hanin mmg suka tiup bubble neh! kat umah sampai kena sembunyi...

haaa.. nih sukee sgt mesti dah berjaya tiup bubble tu banyak2..

hanin with harith.. her best friend kat skul..

2 comments:

my little family said...

dah lama anis mintak kolam tu ngn abah dia, tp xsempat2 nk beli lg..nmpk gayanya kn mama le jgk yg beli tuh..... mama sentiasa cepat.. :-p

zaza@mamaHanin said...

hehehe... ok lah tu.. kami duk servey gak aritu, tp masalah space la pulak.. ruang porch kat depan umah kami sempit, xmacam umah akak..

Related Posts with Thumbnails