"Mereka Yang Bersifat Pertengahan Dalam Semua Hal Tidak Akan Menjadi Miskin" - Saidina Ali

Thursday, July 23, 2009

Hanin Dah Tumbuh Gigi...


alhamdulillah... hanin da tumbuh gigi taw!.. xcited betui mama dia kan?? mana taknyer, kebanyakkan org sebaya dia dah tumbuh gigi.. ptg td jam 2.00ptg cikgu dia call mH btaw susu hanin abeh, so mH pi la antar kat skul hanin.. sampai jer tadi, beria-ria cikgu hanin btaw yg hanin da tumbuh gigi.. riuh-rendah cikgu2 tadi.. semua siap pegang2 gusi hanin.. hehehe.. cikgu dia mcm tak percaya plak.. ingat kan mama dia jer.. ahaks!! alhamdulillah, syukur..

Ahad lepas hanin dah pandai panjat meja.. aduii.. kuu semangat.. 2 kali plak tu.. eish3x.. hari selasa bebaru nih hanin dah pandai mengatur langkah.. sempat dah 4 langkah tanpa dipegang mama dan baba dia.. Ya Allah.. best betui tgk anak kita membesar dengan sempurna.. alhamdulillah.. syukuurrr Ya Allah atas kurniaan kesihatan yang sempurna utk hanin.. Semuga sehat selalu anak mama nih.. muahh!!

2 comments:

ibu_arifa said...

yeyeh..dah ada gigi...xcitet kan bila diorg dah tumbuh gigi. Min dok gosok gak gigi dalila ni dgn kain..nak kasi bersih...tp dia mesti meraung bagai bila nak gosok gigi.
nnt letak gambar gigi hanin yer..atas ker yg bawah tumbuh dulu tu? 1 atau 2 btg..
dalila dulu bwh dulu..2btg sekali gus

zaza@mamaHanin said...

ibuarifa:
ye lah min.. hanin baru tumbuh gigi bawah.. satu rasanya.. dia punya lah tak bagi mama dia tgk.. insyaallah, nnti zaza letak gambo gigi ekk.. tapi kena tunggu en gigi besor sket la.. baru nampak.. hehe.. thanx min..

Related Posts with Thumbnails