"Mereka Yang Bersifat Pertengahan Dalam Semua Hal Tidak Akan Menjadi Miskin" - Saidina Ali

Friday, May 29, 2009

Hanin dan Maktok

tengok lah si kecikk hanin nih bila di main ngan maktok.. suke sgt laa kalu org gomol2 dia cenggituh.. maklumla.. jarang2 dapat jumpe maktok dia.. mama dia maktok tak cayang camtuh pun???.. hehehe... :P


tengokkk.. main sampai terselak nampak peyutt.. naseb baik tak nampak 'pusat islam' dia tuh.. hehehe

haaa.. ni plak keletah sikecil 2 org nih bermain.. mmg tak nak ngalah 2-2 org nih taw!.. nmpak tak muka 'ganazzz' nafiz tu.. eeee... takuttnyer makkk longgg.. hehehe.. suke ke marah tu yangg?? tgk laa..sampai nmpak 'gigi kapak' dia tuh! adeii.. deii.. mak lang tengok mesti jeles kan??? semuga kedua-duanya membesar dengan sihat dan cergas dan jadi anak yang taat kepada Allah.. love u all kids!!.. muaahhhh!!

2 comments:

ibu_arifa said...

ada geng la hanin..bagusnya..kacik2 dah reti main sama2. dalila aritu try bagi kawan..kejap jer baby (kawan bar dalila tu-dah 11bulan lebih) boleh lepuk tgh2 kepala dalila kuat2..sejak tu ku pangkah dah lah baby tuh..dalila baru nak masuk 5 bulan..xreti apa lagi..sian dia..

zaza@mamaHanin said...

to ibu_arifa:
thanks min.. hanin cepat nk berkawan mgkin sbb dia duk kat nursery kot.. kat sana kan ramai kawan.. kalu nmpak baby sebaya dia dia dah tak senang duduk dalam pangkuan kita nih..hehehe.. tak paa.. dalila pown akan pandai.. rajin2 la bwk dia ke taman permainan, biar dia sronok tgk budak2 lain bermain, nnti mesti dia pown nak main gak.. :) dalila tu nmpak cergas.. tunggu la sket hari,, nnti kalu org buat dia, dia mesti balas balik..heheh.. tak cayer tgk nnti...:)

Related Posts with Thumbnails